Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, helaas kan het soms voorkomen dat een pakket niet op tijd bij je bezorgd wordt. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
1. Je bestelling is verzonden in een brievenbuspakketje
2. Er is een fout ontstaan bij PostNL
Je bestelling is verzonden in een brievenbuspakketje
Wanneer je bijvoorbeeld medicatie voor honden en/of katten (Adaptil, Advantix, Exil etc.) bestelt, dan worden deze in plaats van in normale doosjes, in brievenbuspakketjes verzonden. Omdat brievenbuspakketjes met de gewone brievenbuspost komen en daardoor ook op een andere manier verwerkt worden, kan het 1-3 werkdagen duren voor PostNL dit levert in je brievenbus. Wat betreft de status van de trackingcode; helaas is deze niet in alle gevallen sluitend, doordat PostNL deze pakketjes niet altijd scant. Wijzelf vinden dit ook erg jammer en vervelend, en hopen daarom op je begrip.
Mochten de 3 werkdagen verstreken zijn en je hebt nog steeds geen pakketje, neem dan gerust contact met ons op!
Er is een fout ontstaan bij PostNL
Ook bij PostNL kan het wel eens voorkomen dat er fouten ontstaan in bijvoorbeeld het sorteerproces. Hierdoor kan het zo zijn dat je pakketje wel 's avonds bij ons magazijn is opgehaald, maar vertraagd is geraakt in het sorteerproces. Het kan natuurlijk ook gebeuren dat PostNL een pakketje kwijt raakt of dat de bezorger niet bij je aan de deur is geweest, maar het pakketje wel op 'afgeleverd' wordt aangemerkt in de trackingcode. Mocht het zijn dat je te maken krijgt met zo'n verlate levering, of een missende zending, neem dan zeker contact met ons op. Wij gaan dan uitzoeken waar je pakketje gebleven is en zullen ook meteen een passende oplossing voordragen!
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.