Als je niet al je producten uit je bestelling hebt ontvangen, kan dit een aantal oorzaken hebben:
1. de producten zijn te zwaar om in één levering te versturen;
2. er is een fout gemaakt in het magazijn.
De producten zijn te zwaar om in één levering te versturen
Als het totaalgewicht van een bestelling meer dan 30 kg bedraagt (als je bijvoorbeeld 2 zakken voer van 15 kg en wat losse snacks bestelt), dan pakken onze magazijnmedewerkers deze bestelling voor je in in 2 dozen, omdat het gewicht anders te hoog wordt om te kunnen versturen. In de Track&Trace e-mail die je van ons krijgt, zie je dan ook staan dat er twee pakketten aangeboden zullen worden. PostNL probeert deze pakketten zo veel mogelijk samen te bezorgen, maar soms komt het voor dat de pakketten niet tegelijkertijd bij je aankomen. Dit kan komen door een vertraagd sorteerproces en het pakket wordt dan de volgende werkdag bij je aangeboden.
Bij twijfel over de levering van de bestelling, mag je altijd contact met ons opnemen!
Er is een fout gemaakt in het magazijn
Een foutje maken is menselijk, maar wij doen er wel alles aan om dit zo veel mogelijk te voorkomen. Mocht het zijn dat het totaalgewicht van je bestelling onder de 30 kg is én je mist toch wat producten, neem dan altijd contact met ons op. Wij gaan dan meteen op zoek naar de oorzaak en een passende oplossing!
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.