Het kan gebeuren dat ons systeem meerdere bestellingen van jou ontvangt. Bestellingen worden alleen verstuurd wanneer deze betaald zijn. Heb je dus één keer betaald dan zul je de spullen nooit dubbel gaan ontvangen.
Welke bestelling gaat goed?
optie 1. Controleer op je bankrekening bij de afschrijving welk order- of bestelnummer in de omschrijving staat. Bij deze bestelling heb je dan de betaling verricht en deze is dus goed gegaan en 'bezig met verwerken'.
optie 2. Heb je een account? Log dan in en kijk bij welke bestelling 'bezig met verwerken' staat. Deze bestelling gaat dan goed.
We zouden het op prijs stellen als je ons via service@topdierenshop.nl laat weten welke bestellingen we van je mogen annuleren of welke bestelling we in ons systeem moeten laten staan. Zo staan er geen 'onnodige' bestellingen van jou in ons systeem.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.