U zoekt via de site de producten die u graag wilt bestellen en plaatst deze in de winkelmand. In de winkelmand kunt u telkens kiezen of u verder wilt winkelen of af wilt rekenen. U kunt eventueel via het symbool rechtsboven ook naar de afrekenpagina. U kunt mocht u dat wensen via toon uw mandje of via het symbool rechtsboven producten uit u bestelling halen. Op de afrekenpagina wordt een compleet overzicht getoond van alle producten die u wilt bestellen (inclusief b.t.w.) en een overzicht van de eventuele verzendkosten. Wanneer u al klant bent kunt u via een link inloggen, wanneer dit nog niet het geval is moet u alle gegevens op deze pagina invullen. Nadat u alle gegevens heeft ingevuld moet u akkoord geven op de algemene voorwaarden en aangeven dat u alle gegvens heeft gecontroleerd, waarna u uw bestelling kunt plaatsen. Nadat uw bestelling geplaatst is gaan wij uw order binnen 1-5 werkdagen uitleveren afhankelijk van de voorraad en het land waarin u woont. Mocht de levering langer lijken te duren dan verwacht, dan nemen wij contact met u op om te kijken naar een oplossing. Uw bestelling wordt via PostNL of door ons bezorgd. Mocht u niet thuis zijn dan leveren wij het pakket af bij een van uw buren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een mailtje sturen naar service@topdierenshop.nl
Stap 1. Selecteer het product dat je wenst te bestellen.
Stap 2. Kies de hoeveelheid die van dit product wil en klik op 'In winkelwagen'.
Stap 3. Klik op ‘Toon mandje' om je geselecteerde producten te bekijken.
Stap 4. Klik op ‘Toon mandje’ om aantallen te wijzigen of producten te verwijderen.
Stap 5. Klik op ‘Afrekenen’ om je bestelling af te ronden.
Stap 6. Als je al een account hebt, log dan in onder ‘Heeft u al een account? Klik dan hier om in te loggen.’ Als je een nieuwe klant bent, vul dan je gegevens in en vink eventueel het vakje aan 'Maak een account aan voor uw volgende bezoek'.
Stap 7. Na het aanmaken van je account kun je kiezen of je het product wilt laten bezorgen, afhalen bij een afhaalpunt of afhalen bij Topdierenshop Gemert.
Stap 8. Je kunt nu je ‘Bestelling afronden’. Selecteer een betaalmethode en voer eventueel je kortingscode in bij 'Couponcode'. Vergeet niet om het blauwe balkje aan te klikken met 'Couponcode gebruiken'. Nu kun je je bestelling plaatsen en betalen.
Stap 9. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling met de factuur.
Stap 10. Op het moment dat je bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg je een e-mail met een PostNL Track & Trace code waarmee je op elk gewenst moment zelf kunt kijken waar het pakket zich bevindt.
Mocht het plaatsen van de bestelling niet lukken, neem even contact op met onze klantenservice via:
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.