Als je bestelling om wat voor reden dan ook afgebroken is, krijg je een mailtje dat de bestelling geannuleerd is. Heb je nog geen betaling verricht dan kun je de bestelling gewoon opnieuw plaatsen.
Krijg je daarnaast een mailtje dat je bestelling bevestigd is? Dan is het gewoon gelukt en is de bestelling bij de tweede poging/betaling wel geslaagd. Controleer voor de zekerheid of het bedrag is afgeschreven van je rekening en check hierbij het ordernummer dat bij de omschrijving staat. Dit ordernummer zou moeten corresponderen met de bestelvestiging die gelukt is. Je kunt dit ook controleren door in te loggen op je account en te kijken bij welke bestelling 'bezig met verwerken' staat. Deze is dan gewoon goed gegaan!
Twijfel je of de bestelling goed is gegaan of niet? Neem even contact op met onze klantenservice via https://service.topdierenshop.nl/hc/nl/articles/202773042-E-mail-chat-telefoon
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.