Wij doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen en alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en versturen maar helaas komt het wel eens voor dat er wat mis gaat. Wij nemen klachten zeer serieus en willen altijd met jou te komen tot een oplossing waarin we ons beide kunnen vinden. Ook gaan we (intern) kijken hoe we kunnen voorkomen dat deze situatie in de toekomst weer kan ontstaan.
Wij vinden het altijd prettig jouw verhaal aan te horen en eventueel aanvullende vragen te stellen. Heb je dus een klacht of ben je ontvreden, neem op werkdagen dan tussen 10:00 en 21:00 uur en zaterdag tussen 12:00 en 17:00 uur contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)492 70 02 06. Is onze klantenservice gesloten, stuur ons een mailtje (service@topdierenshop.nl)met jouw klacht en het telefoonnummer waarop je te bereiken bent. Je wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld om samen naar een oplossing te kijken!
Mocht er onverhoopt iets mis gaan log dan eerst in met uw klant account, mits u deze heeft via deze link. Daarna kunt u hier uw klacht indienen: Klik hier! Wij proberen zo snel mogelijk te reageren en reageren inhoudelijk binnen 14 dagen. Mochten wij er onverhoopt niet samen uitkomen dan kunt u zich ook richten tot www.sgc.nl Ook kan het geschil worden gemeld bij het Europese online geschillenplatform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Opmerkingen
1 opmerking
hallo ik had 2 grote zakken hondekorrels besteld eukebana en gratis 2 kleine
maar er is maar 1 zak groot en 3 kleine geleverd geweest, vrijdag. de chauffeur zei , misschien de volgende dag de grote zak.maar!!!
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.